Share with:


חלבי

אופן הכנה

כנאפה 😍😋
יש מישהו שלא התאהב בקינוח המדהים הזה? חד משמעית אחד האהובים עליי ביותר. הקראנציות של הקדאיף אל מול רכות הגבינה והמתיקות של כל הדבר המדהים הזה הוא שילוב שלא ניתן לעמוד בפניו. לא סתם כנאפה הפך לאחד הטרנדים בשנים האחרונות!
אז קבלו מתכון להכנת כנאפה הכי טעים שיש.
אצלי ליקקו את האצבעות.

תעקבו גם באינסטגרם:
https://www.instagram.com/madlen_patisserie

מצרכים למחבת בקוטר 20-22 ס"מ:
– 150 גרם שערות קדאיף
– 50 גרם חמאה מומסת/שמן
– 150 גרם גבינה: אני הכנתי את הגבינה שלי לבד ויצא מדהים. אם יהיה מספיק ביקוש אעלה את המתכון. אם אתם לא מכינים לבד, הכי מומלץ לערבב ריקוטה עם גבינת עיזים. אפשר גם קצת צהובה בשביל אפקט המתיחה של הגבינה.
– 100 גרם סוכר + 80 גרם מים לסירופ
– פיסטוקים גרוסים לפיזור מלמעלה

אופן הכנה:
1. קוצצים את שערות הקדאיף גס, לוקחים חצי מהכמות ומערבבים עם חצי מכמות החמאה המומסת או השמן. מפרידים עם הידיים בין השערות ומוודאים שהן משומנות היטב. אם צריך מוסיפים עוד שומן.
2. מסדרים על תחתית מחבת. אין צורך לשמן את המחבת שכן השערות כבר משומנות. מסדרים בצורה מרווחת, לא לדחוס. לוודא שיש כיסוי מלא של התחתית, כיסוי דק יחסית.
3. מפזרים את הגבינות מלמעלה באופן שווה.
4. מערבבים את מחצית השערות שנותרה עם החמאה המומסת או השמן ומפזרים מעל הגבינה עד לכיסוי מלא. מהדקים מעט את הצורה בעדינות לצורה של עיגול מסביב.
5. מכינים סירופ סוכר: מרתיחים מים וסוכר עד שהסוכר נמס לחלוטין. מניחים בצד.
6. מניחים את המחבת עם הכנאפה על אש בינונית. חשוב שלא תהיה אש גבוהה שתשרוף את השערות. אתם מכירים את הגז שלכם – להבה בינונית נמוכה זה הכי טוב.
7. לאחר 3-4 דקות כשמתחילים לראות שהשערות שחומות בקצוות מסביב, שמים צלחת גדולה מעל המחבת, הופכים את הכנאפה לצלחת ואז מחליקים את הכנאפה בזהירות חזרה למחבת כדי שיקבל צבע מהצד השני.
8. לאחר 4 דקות כשרואים שהשערות בצדדים משחימות הופכים את הכנאפה על צלחת.
9. שופכים סירופ סוכר באופן אחיד מלמעלה. ומפזרים פיסטוקים בנדיבות.

וזהו, יש לכם כנאפה מושלם!

* את הכנאפה אוכלים באותו רגע או כמה דקות לאחר ההכנה. לא מומלץ לשמור, זה מאבד מהפריכות ומהמרקם.

כנאפה 😍😋_מדלן אביב
מדלן אביבספר המתכונים של
מתכון של

מדלן אביב

36 מתכונים