Share with:


חלבי

אופן הכנה

מצרכים:
500 גר' קמח מנופה
1 כף גדושה של שמרים יבשים
2 כפות גדושות סוכר
1 כף שטוחה מלח
3 כפות שמן זית
ומים פושרים לפי הצורך(תתחילו עם כוס וחצי של כוס חד פעמי קר ותוסיפו בהתאם במידה וצריך)

אופן ההכנה;
שמים בקערה המיקסר את כל המצרכים היבשים ומערבבים,מוסיפים את שמן הזית ומערבבים,מתחילים להוסיף את המים בהדרגה , ללוש בערך 6 דקות עד לקבלת בצק אחיד ורך.
עם ידיים משומנות מוציאים את הבצק מהקערה ולשים עם הידיים עוד דקה, יוצרים כדור ושמים בקערה להתפחה של שעה או עד שמכפיל את נפחו .

בינתיים מכינים את רוטב הפיצה:
מטגנים עם מעט שמן 1 בצל גדול קצוץ עד להזהבה,מוסיפים 2 שיני שום כתושות ומערבבים, מוסיפים קופסא קטנה של עגבניות מרוסקות ומתבלים במלח,פלפל שחור גרוס,פפריקה מתוקה,תבלין לפיצה או אורגנו וקצת סוכר בגלל החומציותומערבבים, מבשלים כמה דקות ומתקנים טעמים במידה וצריך.

לאחר ההתפחה מורידים אויר ומחלקים לשתיים.מרדדים כל חלק לעיגול(אני מרדדת עם קצת שמן על משטח העבודה ועל המערוך)מעבירים את הבצק שרידדנו לתבנית מרופדת בנייר אפייה קצת משומנת.
שמים מעל את רוטב העגבניות, מפזרים גבינה צהובה ושמים מה שאוהבים: זיתים ,פטריות וכו' אפשר לפזר קצת שומשום מסביב ומכניסים לתנור שחומם מראש ל180 מעלות טורבו ככה אני אופה במקביל 2 תבניות.
אופים עד להזהבה יפה משהו כמו חצי שעה 40 דקות,תלוי בתנור.
אני אוהבת שהתחתית אפוייה טוב לכן 5 דקות לפני שאני מוציאה אני מחליפה בין התבניות ושמה את התבנית בתחתית התנור,שיהיה אפוי טוב גם בתחתית.
מוציאה את התבנית המוכנה ומעבירה גם את התבנית השנייה לתחתית התנור.

פיצה טעימה במיוחד
סוניה סאני בן הרושספר המתכונים של
מתכון של

סוניה סאני בן הרוש

92 מתכונים