Share with:


חלבי

אופן הכנה

שכבה ראשונה: 5 ביצים שלמות + 3 כפות סוכר. להקציף ביחד לקצף תפוח ובהיר ויציב, להוסיף בקיפול בעדינות שהקצף לא יפול חבילה אינסטנט פודינג שוקולד + 2 כפות קמח אוסם תופח + 2 כפות שמן. לשמן תבנית אני השתמשתי בתבנית 28 לעוגה נמוכה יחסית לפיזור הקלוריות , לאפות בחום 150 מעלות עד להתייצבות שהעוגה קפיצית ורכה להזהר מאפיית יתר. תוספות: לפני האפייה לפזר שברי ביסקוויטים (אפשר לוטוס) שוקולד לבן, שוקולד חלב או מריר.

שכבה שניה: 2 שמנת מתוקה, כוס חלב, 1 אינסטנט פודינג וניל, להקציף ביחד ואם יש צורך אפשר להוסיף עוד קצת אינסטנט לייצוב של הקצפת. תוספות: 3 כפות ממרח לוטוס + טיפונת מים חמים לערבוב קל, להמתין טיפה שיתקרר ולערבב עם הקצפת לא ערבוב מסיבי ככה בקטנה שישארו גושים קטנים של ממרח לוטוס. כשהעוגה קרה למרוח מעל, ולהכניס להקפאה להתייצבות.

שכבה שלישית: על אש קטנה או במיקרו, 100 גר' שוקולד מריר, פחות מרבע כוס חלב (אפשר שמנת מתוקה), ממיסה ביחד ואז מוסיפה 1/4 חבילה חמאה וכפית וניל, לערבב טוב. כשמתקרר לשפוך על העוגה. תוספות: לפני הציפוי פיזרתי שברי ביסקוויטים. מי שלא רוצה שהעוגה תהיה זמינה במקרר אפשר במקפיא לעוגת גלידה

עוגת שכבות … מתכון: דורית אוחנה ממן
דייוויד וחברי הקבוצהספר המתכונים של
מתכון של

דייוויד וחברי הקבוצה

187 מתכונים