Share with:


צמחוני פרווה

אופן הכנה

מרכיבים
6 יחידות פילה סלמון
2 כוסות אורז
1 יחידה כרובית קטנה
2 בנוני יחידות תפוח אדמה
1 כוס פטרוזיליה
1 כוס קוזברה
1/2 כוס שמיר
1/4 כוס בזיליקום
1/2 כוס סלרי
10 שיניי שום קצוץ
3 יחידות פילפל צילי
1 צרור עירית לקישוט
5 כפות רוטב סויה
1/2 כוסות שמן זית לכל המכון
1 כפית מלח
1 כפית פילפל שחור גרוס
1 יחידה לימון
1 כף גרידת לימון
1 כף טימין

אופן ההכנה
1שלב ראשון:

להשרות את פילה הסלמון כמה שעות במרינדה שמכינים בקערה : 1/4 כוס שמן זית,רוטב הסויה , קורט מלח ,1/2 כפית פילפל גרוס , מיץ מלימון והגרידת לימון להכין רוטב מרינדה ולערבב טוב טוב את הדגים עם המרינדה שיספגו טעמים לסגור בניילון ניצמד ולשים במקרר לכמה שעות אני נוהגת להכין לילה לפני .
שלב שני
להכין סיר אורז לבן רגיל .
לפרק את הכרובית לפרחים קטנים. לחתוך את תפוח האדמה לקוביות לשים במים עם קצת מלח ומיץ לימון ולבשל עד שמתרכך לא בישול יתר עד שהתפוח האדמה רך להוציא ולקרר.

שלב 3:
לקחת סיר רחב לשים את יתרת השמן זית להוסיף את כל תערובת עישבי התיבול מי שאוהב חריף לקצץ 1 פילפל צ'ילי ולהוסיף להוסיף להישבע בתיבול חצי בצל קצוץ דק דק להקפיץ קצת להוסיף 1/2 כפית פילפל גרוס שחור קורא מלח מיץ מחצי לימון כפית אבקת מרק ולערבב . להוסיף לתערובת את בתפוחי אדמה ולערבב אחר כך חקחת את האורז הלבן שבושל ללני ולערבב עם התערובת שהכנו לבדוק טעמים ותיבול .

שלב 4
את הדג שהכנו במרינה יש 2 אופציות . 1 לאפות בתנור על נייר אפייה כ20 דקות . לכסות עם נייר כסף 5 דקות לפני להוריד נייר כסף להשחמה . אופציה 2 לטגן את הדג על מחבת טפלון 10 דקות בערך מכל צד עד שמקבל צבע יפה.

הכנת המנה : לשים כמות אורז המתובל שהכנו בצורה יפה על הצלחת בצורת מלבן להניח מנת דג מעל לשים נעל כמה כי עולי אירית ורצועות פילפל . להכי בקערה קטנה 2 כפות שמן זית מיץ מלימון אחד קצת סחוג אדום קצת קוזברה קצוצה דק דק כפית רוטב סויה לערבב טוב טוב וליצוק 3 כפות מהרוטב על הדג כמו בתמונה הרוטב לא חובה

בתאבון .

פילה סלמון על מצע אורז עם כרובית תפוחי אדמה ועשבי תיבול ברוטב חריף
עליזה חסןספר המתכונים של
מתכון של

עליזה חסן

52 מתכונים