Share with:


חלבי

אופן הכנה

מצרכים
תבנית 24 -26 קפיצית
5 שמנת מתוקה
חבילת בסקוויט לוטוס
50 גרם חמאה מומסת
3 אינסטינג פודינג וניל
1 אינסטינג פודינג שוקולד
1 אינסטינג פודינג ריבת חלב
חבילת ג'לטין טהור(חצי כפית לכל ממרח)
4 כוסות חלב(כוס חד פעמי קר)
2 כפות ממרח שוקולד
2 כפות ממרח לוטוס
2 כפות ממרח ריבת חלב
3 כפות גדושות ממרח לוטוס /או ריבת חלב(מה שהכי אוהבים)

אופן ההכנה
1-מרסקים את הלוטוס או טוחנים ,ממיסים את החמאה במיקרו 30 שניות בקערה שמים את בסקוויט הלוטוס והחמאה ומערבבים עם היד עד לאיחוד, מעברים לתבנית משטחים באופן שווה(אפשר להיעזר בכף) ומכניסים למקפיא עד להכנת הקצפת.
2- בקערת מיקסר שמים 2 שמנת 2 פודינג וניל וכוס 1 חלב
מקציפים לקצפת יציבה מאוד, ומעברים לתבנית על בסקוויטי הלוטוס מכניסים למקפיא לחצי שעה של התייצבות ככה כל פעם עד לסוף העוגה.
3- שוב מקציפים שמנת1 פודינג ריבת חלב 1 וכוס חלב עד לקבלת קצף עמיד לא חזק מדי לוקחים 2 כפות ריבת חלב ומחמים 30 שניות במיקרו מוסיפים את הג'לטין ומערבבים עד לאיחוד וצננים מעט ומקפלים לתוך הקצפת מעבירים לתבנית ומחזירים למקפיא לעוד חצי שעה.
4- שוב מקציפים 1 שמנת 1 אינסטינג שוקולד עד לקבלת קצץ עמיד לוקחים 2 כפות שוקולד ומחממים 30 שניות במיקרו מוסיפים את הג'לטין ומערבבים עד לאיחוד מקפלים לתוך הקצפת עד לאיחוד מעברים לתבנית ומכניסים למקפיא לחצי שעה.
5- שוב מקציפים 1 שמנת 1 פודינג וניל 1 כוס חלב עד לקבלת קצף עמיד,מחממים במיקרו 30 שניות 2 כפות לוטוס מוסיפים את הג'לטין מערבבים עד לאיחוד ומקפלים לתוך הקצפת עד לאיחוד מעבירים לתבנית ומכניסים למקפיא ל 8 שעות עדיפות ללילה שלם.
מוצאים את העוגה מחממים 3 כפות גדושות של ממרח נבחר(לוטוס ריבת חלב) מערבבים ומצננים תוך כדי עירבוב שופכים על העוגה בנדיבות..

עוגת מוס 4 שכבות
עינת חנניהספר המתכונים של
מתכון של

עינת חנניה

153 מתכונים