Share with:


פרווה

אופן הכנה

מצרכים ל 12 יח':
5 ביצים
חצי כוס שמן
כפית מלח
רבע כפית פלפל לבן
כוס וחצי מים פושרים
3 כוסות קמח תפו"א
1 כפית אבקת אפיה

למילוי הפירה:
שולקים 5 תפו"א עד ריכוך, מועכים לפירה ושמים בצד.
מטגנים בצל גדול קצוץ עם 3 כפות שמן עד להזהבה, מוסיפים קופ' פטריות חתוכות מסוננות מנוזלים או פטריות טריות וממשיכים לטגן עוד דקה,מתבלים במלח;פלפל שחור גרוס,כורכום,בהרט וממשיכים לטגן עוד דקה שתיים.
מוסיפים את הבצל והפטריות שטיגנו יחד עם השמן לפירה ומערבבים היטב, טועמים ומתקנים טעמים במידה וצריך.

לרוטב פטריות:
מטגנים בצל קצוץ עד להזהבה, מוסיפים רבע גמבה חתוכה לרצועות וממשיכים לטגן , מוסיפים קופ' של פטריות חתוכות מסוננות מנוזלים וממשיכים לטגן עוד דקה.
מתבלים; ברבע כפית מלח, רבע כפית פלפצ שחור גרוס, חצי כפית פפריקה מתוקה, רבע כפית כורכום ,כפית מרק עוף וחצי שקית של רוטב פטריות מערבבים היטב ומוסיפים כוב וחצי מים חמים, מביאים לרתיחה ומבשלים עוד 2 דקות, הרוטב מוכן כשהוא מסמיך טיפה

אופן ההכנה:
טורפים בקערה גדולה את הביצים במטרפה ידנית, מוסיפים בהדרגה את השמן ומערבבים,מוסיפים את המלח והפלפל והמים ומערבבים היטב ובסוף בהדרגה מוסיפים את הקמח עם א. האפיה ומערבבים היטב לבלילה אחידה בלי גושים.
מחממים מחבת איכותית בקוטר 24 ומרססים טיפה שמן רק לבלינצ'ס הראשון, ממלאים 3/4 מצקת בבלילה ושופכים למרכז המחבת, הבלילה אמורה להתפזר לצדדים לבד ומידה ולא תנענעו קצת את המחבת לצדדים.
מטגנים עד שרואים כהחלק העליון כמעט יבש,הופכים צד ומטגנים ממש כמה שניות ומעבירים לצלחת, ממשיכים כך את כולם.
לוקחים בלינצ'ס אחד ושמים בקצה קצת מהמילוי שהכנו, מקפלים את הצדדים למרכז ומגלגלים,טובלים בביצה ובקמח מצה ומטגנים בשמן חם עד להזהבה משני הצדדים.
מגישים לצד רוטב פטריות.

בלינצ'ס במילוי פירה עם פטריות ובצל
סוניה סאני בן הרושספר המתכונים של
מתכון של

סוניה סאני בן הרוש

92 מתכונים