Share with:


חלבי

אופן הכנה

עוגת גבינה שתיישרו עד הסוף, כזאת טרם טעמתם…מבטיחה

עוגת גבינה בטעם של עוד…והכי טעימה שיש גילוש

המצרכים: – (**הבצק מספיק ל-2 תבניות רגילות, אפשרי להקפיא מחצית.) לבצק: 1/2 קילו קמח, שקית אבקת אפייה, 2 שקיות סוכר ווניל, 1/2 כוס סוכר, גביע יוגורט, 1/2 כוס שמן, 100 גרם חמאה רכה, ** לעבד יחד לבצק אחיד – אם הבצק קשה יש להוסיף כ-1/4 כוס חלב/מים.
המלית: 750 גרם גבינה לבנה 5% (לדעתי טרה נהדרת) 2 שמנת של פעם 3/4 כוס סוכר 3 ביצים שלמות שקית (80 גרם) אינסטנט פודינג ווניל כף גרידת לימון (אפשר יותר) **מערבבים בעזרת מטריפה הכל יחד
ציפוי – שטרוייזל: 3/4 כוס קמח 1/3 כוס סוכר 50 גרם חמאה קרב – חתוכה שקית סוכר ווניל
**אפשר לרסק גס עוגיות חמאה עם חופן אגוזים/פיסטוק/אחר (במידה ובוחרים לפזר פירורי עוגיות מוכנות, רצוי לכסות את התבנית בנייר כסף למשך ¾ מזמן האפייה, ואז להסיר להמשך אפייה)
אופן ההכנה: מעבדים את כל חומרי הבצק, עוטפים בניילון נצמד ומשהים במקרר כשעה. (אני נוהגת לשטח את הבצק על תחתית תבנית מתאימה ומשומנת, לכסות ברדיד אלומיניום ולהשהות במצב זה במקרר, והסיבה היא, הבצק רך נעים וגמיש, קל לשטח אותו במצב זה) מכינים את השטרוייזל, ומכניסים למקפיא למשך המשך ההכנה.
מערבבים יחד את חומרי המלית, ושופכים על הבצק (הקר) ומעל המלית מפזרים באופן אחיד את השטרוייזל…….אופים בתנור חם ב-170 מעלות כשעה…תהנו…לפעמים מזליפה מעט ריבת תות נוזלית, כמון בצילום..חמוץ מתוק נפלא למי שאוהב כך.

עוגת גבינה בטעם של עוד…והכי טעימה שיש_מתכון של גילה כהן-אבני
גילה כהן-אבניספר המתכונים של
מתכון של

גילה כהן-אבני

146 מתכונים