Share with:


חלבי

אופן הכנה

Posted by ‎מגי נוני מרגלית‎ on Tuesday, December 3, 2019

הצטרפו לקבוצה שלי : אופים עם מרגלית

מכינים רינג קוטר 22 ורצוי לשים שקף.

קודם מכינים את המוס גבינה
משרים במים שקית ג'לטין( 10 גר') בערך חצי כוס מים .
מקציפים 500 גר שמנת מתוקה להוסיף סוכר בערך חצי כוס או יותר כל אחד ולפי טעמו . ולהוסיף 2 כפית פודינג , מוסיפים 250 גר גבינה 9% או גבינת שמנת בטעם טבעי . אפשר להוסיף עוד גביע גבינה מי שרוצה יותר טעם גבינה במוס . למוס בטעם עדין מספיק לטעמי 250 גר גבינה .
מחממים את הג'לטין 5 שנ' מערבבים היטב עד שלא מרגישים יותר כדורי ג'לטין ומוסיפים רק חצי למוס הגבינה . את החצי השני שומרים לקרם בורלה.
מוזגים את המוס לרינג ומכניסים למקפיא .
טיפ , לא לשכוח מקציפים את השמנת מתוקה למרקם יוגורט .
מכינים את הקרם בורלה המזויף (למה מזויף ,כי קרם בורלה לאחר הבישול צריך לאפות . אנחנו לא יכולים לאפות כי לא נוכל להעביר על המוס בצורה חלקה . לכן בעצם נכין משהוא שדומה לקרם פטיסייר .
לקרם בורלה המדומה
מחממים 2 כוסות שמנת מתוקה ומוסיפים וניל . רצוי ממקל וניל 1 . אם אין תוסיפו כפית תמצית וניל איכותית .
בינתיים שמים בקערה 5 חלמונים חצי כוס סוכר ומערבבים שמים כף קורנפלור ומערבבים (אמרנו מזויף לא?) מכיוון שאנחנו לא אופים את הקרם נחזק אותו בכף קונפלור ונוסיף גם כף פודינג נערבב היטב
כשהשמנת מתחממת ומתחילים לראות בועות . נעשה השוואת טמפרטורות נוסיף מעט מהשמנת החמה על החלמונים ומערבבים מחזירים את השמנת לאש ומוסיפים את תערובת החלמונים כמובן בלי להפסיק לערבב מערבבים עד שהתערובת מסמיכה . להזהר לא להפוך את הקרם לחביתה . לכן רצוי להוריד את החום של האש .
מורידים מהאש ומקררים מעט . מוסיפים 50 גר חמאה רק אחרי שהתערובת התקררה מעט , למה ,כדי שהחמאה לא תהפוך לשמן אלה רק תימס בעדינות בקרם , נוסיף את מעט הג'לטין ששמרנו ב בצד . מערבבים היטב אם בכל זאת נוצר גושים כדאי לסנן , או אפילו לטחון בבלנדר יד . אם עובדים נכון הקרם חלק וללא גושים .
מוזגים את הקרם מעל המוס שהכננו ומקפיאים לפחות 3 שעות .
מוציאים ומפזרים סוכר מעל הקרם ,מכסים את כל השכבה העליונה וצורבים בברנר , אני אוהבת להגיש את המוס לא קפוא לגמרי . כדי להרגיש את הנימוחות של המוס ולא כמט גלידה קפואה. צריך להרגיש את שכבת הסוכר מעט כמו שכבת זכוכית נשברת .
העלתי סרטון של הצריבה של הסוכר בברנר .
תעשו ותעלו תמונות

מתכוןמתכון

מתכון כתוב + סרטון המחשה להכנת עוגת מוס בורלה_מתכון של מגי נוני מרגלית
מגי מרגליתספר המתכונים של
מתכון של

מגי מרגלית

29 מתכונים

מתכונים דומים




כרגע העמוד ריק.